They don´t get it cause you are not there.

 
 
Snodde denna lista av Arnes syster, tyckte den var ganska rolig ändå. 
 

1. Bästa frukosten?

Jag har väldigt svårt att äta på morgonen, jag kan verkligen inte göra det. Så den BÄSTA frukosten jag vet är när jag har gjort morgonens jobb och ska in till niofikat på jobbet är när jag hinner svänga in på donken först och köpa en McToast!

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?

Aldrig mer vin. Jag hatar vin, kan verkligen inte dricka det. 

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?

Grått. 

4. Bästa uppfinningen?

Det står mellan telefonen och internet. Men det som handlar om att man kan komminusera med andra som inte är i närheten. 

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?

Pondus. Jag önskar att jag var lite mer bestämt och målinriktad ibland. 

6. Vem är du mest lik, mamma eller pappa?

Oj, jag har fått höra att jag är lik båda. Så jag vet inte riktigt själv. Ni får avgöra. 

7. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?

Västerås eller Göteborg. Beroende på vart jag får med mig min karl. Men drömmen är ju lite Göteborg och få jobba på Liseberg, men gärna ett jobb som man kan ha året runt typ pr, eller något sånt. 

8. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?

Aldrig mer TV. 

9. Vilket sällskapsspel är du bäst på?

Chicago! Räknas det?

10. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?

Typ inom äldervården. Jag BEUNDRAR verkligen personer som vill jobba med sånt, och är så glad över att ni finns. Men det är verkligen inget jobb för mig. 

11. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?

Shampoo. 

12. Vad gör dig riktigt förbannad?

Skitsnack. 

13. Vem känner dig bäst och varför?

My, inget snack om saken. Hon vet precis allt om mig. Och jag litar på henne till tusen. 

14. Vad står på din shoppinglista till våren?

Nya kläder, nytt smink, och grejer till bilen. 

15. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?

Jag åker hem till min lägenhet i stan och funderar kring livet en stund, sedan sjunger jag ut mina problem. 

16. Vilket mål jobbar du mot just nu?

Just nu är det att inte börja snusa igen, har varit fri från nikotin i snart tre veckor. Sen är ju tanken att jag på måndag ska sluta med socker och börja träna. 

17. Vad vill du bli när du blir stor?

Rockstjärna är ju min dröm. Men kan även tänka mig att bli säljare, och om jag ska utbilda mig så blir det inom beteende. Jag vill jobba som någon typ av "konfliktlösare" som riktar sig mot företag. 

18. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?

Har ju alldeles nyss gjort det och den hobbyn är bilar. Jag har absolut inte vart intesserad av bilar förut. Men nu försöker jag lära mig att mecka. Och till sommaren blire lite andra projekt, sänka, bygga stereo och lite sånt. 

29. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?

Fokusera mer på dig själv och ditt eget mående än att bry dig och hjälp andra som ändå inte vill ha din hjälp. Om jag fick gå tillbaka till mitt sentonåriga-jag och säga en mening så skulle det vara. "Idag är du 22 år gammal och efter många om och men är du äntligen lycklig, hål ut!"

20. Vad är din åsikt om droger?

Det förstör liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0