Lite fakta om mig.

Vilken dag är det idag?
Fredag, ÄNTLIGEN!!
Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Jag skulle lätt vara den som skrattar så mycket att det kommer två tårar! Använder den jämt och den är så jag!
Vad ska du göra ikväll?
Det är kväll nu och jag ska snart sova, men ikväll så har jag bjudit min kära sambo på middag, sedan hoppade vi iväg till garaget på Bergnäset och där satt vi och surrade järnet med min Hugo-kompis. 
Säg två bra uttryck:
- Vadå nä?!
- Frågor på det?
Vad blir du glad av få höra att du är?
Duktig, jag är en person som älskar att och behöver få bekräftelse på att jag har gjort någonting som är bra. Om jag inte får det så tror jag typ att allt går åt helvete. 
Visa en bild du inte minns ha tagits:
Full, glad och jävligt blond. 
 

Vem saknar du? 
Pappa alltid. Men nu också såklart min bästis som har valt att flytta till Riga. 
En bild på något som är asbra att ha:
 
Tatueringar och rött läppstift, alltid bra att ha!
 

En outfit som är ovanlig för dig att ha på?

Genomskinliga kläder, usch hatar!!

Vad vill du ha?
Jag vill ha ett hus, en ny bil och en semester på ett år och resa någonstans i världen. 
Vad tycker du är roligt?
Jag är ju en person som älskar att jobba, och mitt nya jobb älskar jag just nu. Något annat jag tycker är roligt är ju då att sjuna, spela gitarr och saxofon. Älskar även att hålla på med smink och hår. 
Vad är du dålig på? 
Att ta tag i att göra saker, t ex städa, laga mat, gå till gymmet osv. När jag väl sätter igång så går det ju lätt, men jag är så himla dålig att börja. 
Vad tänker du baka i veckan?
Tydligen maränger och morotskaka på jobbet imorgon. 
Vem gillar du just nu?
Jag gillar många, jag har fått måna nya kompisar på senaste tiden och det är ju pga personen som jag gillar mest vilket är min fina pojkvän Arne. 
En bild där du dricker alkohol?
 
 
 

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?

Fixa min bil, gå till gymmet, hälsa på mina kompisar osv. 

Vad bävar du inför? 

Att jag förmodligen måste lämna sängen imorgon. 

Vad händer i helgen?
Jobb, jobb och åter jobb. Men har hört att Cash is king, men jobbar inom café så jag vet inte riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0