Får man verkligen gå och lägga sig innan 23 på en fredag?

 
Alltså jag var sådär rolig och tog en bild med min WEBBKAMERA nyss, alltså när fan gjorde man det sist egentligen?! Men här har vi den nakna sanningen just nu, håret åt alla håll och sminket nästan obefintligt, men vad fan orkar ju inte vara fab af hela tiden. 
 
Idag har det varit en otroligt stressig dag på jobbet, och jag gjorde en grej som jag faktikst inte ofta gör med tydligen kan, nämligen installerade en kaffemaskin, och inte vilken jävla kaffemaskin som helst utan en JURA. Jag kände mig grym iaf. Det som egentligen var svårast eller det man hade mest ångest över det var ju att man skulle råka tappa den eller något, för kaffemaskinen är ju då värd 90k. Och då tänker ni vem fan behöver en kaffemaskin för 90k?! Mitt svar är då ALLA så kontakta mig så fixar jag en jävligt fin Jura till dig. 
 
Efter jobbet for jag hem, städade och väntade på att Arne skulle komma hem. Då for vi och åt middag på Bergnäset och sedan for vi till garaget och var med min Hugo-kompis som Arne brukar vilja kalla honom. Nu ska jag alldeles strax ta och sova eftersom att jag jobbar imorgon, och hela helgen faktikst, men det ska bli roligt. 
 
Ha det gött!
 
O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0