Design.

Hallå!
 
Fick ett ryck med att vilja börja blogga igen, så plockade fram min otroligt sega dator och skulle sätta ingång. Gick in på min egen blogg och såg att designen var lite tråkig och att det stod lite fel saker i beskrivningen så tänkte att jag snabbt skulle ändra det innan jag sätter igång. Sagt och gjort. Det tog två timmar. Är ju så himla länge sedan jag har hållit på med bloggar och alla dessa koder så fick sätta mig och googla lite. Ja google är min bästa vän. 
 
 
Jag har fortfarande inte fått något photoshop på min dator så kommer inte bli så mycke roligare än några mobilbilder så länge. Ska försöka fixa mina bilder från Auschwitz så ska ni få se dom iaf. Tog så många och fina bilder när jag var där nere så måste verkligen försöka fixa fram dom nu. '
 
 
Jag har då nu halv (Har fortfarande kvar min egen lägenhet men har inte sovit varit där på fyra månader, där snackar vi 20k slänga i sjön) sambo med min pojkvän. Jag Olivia Denice Antonia Holstad har då flyttat in i ett garange med en liten lägenhet. Nu snackar vi alltså att garaget är på 80 kvm medans bodelen är ca 30kvm. Mina kläder ligger fortfarande överallt nu snackar vi alltså under sängen, i väskor, i hans garderob samt i min bil som för tillfället inte ens är i garaget utan den är ute på gården och jag har väl inte riktigt gjort min riktigt hemmastadd ännu, men jag klarar mig. Som ni ser på bilden så har jag iaf fått göra mig en liten smink och dator-hörna är helt kär i detta hörn, hade förmodligen kunnat sitta här hela dagarna om det inte hade varit så att jag har en riktigt obekvän pall och att det är så lågt i tak så man får sitta lite med böjd rygg. 
 
Imorgon är det fredag och fyfan vad skönt det är! Jobbar dock helgen också på Teknikenshus ja, jag råkade skaffa mig ett till jobb, så nu är jag uppe på tre igen, men det är faktikst riktigt roligt där och jag har svin härliga kollegor som jag jobbar och jag önskar typ av hela mitt hjärta att som skulle ha jobbat med mig på SBL också så att jag skulle få träffa dom varje dag och inte bara någon gång i månaden. 
 
Den här helgen kommer jag nog inte göra så mycket annat på, är fortfanade inte riktigt frisk, har varit sjuk i flera veckor men pga att ingen annan just nu kan göra mitt jobb så får jag helt enkelt ta och jobba, det är väl lite min skydighet som Key Account Manager kan jag tycka. Jag har då fått en mindre eller mindre ska jag väl kanske inte säga, men jag har jag fått en befodran och är nu då Key Account Manager åt en av våra största kunder på Servicebolaget Nord AB. 
 
Nä, visst sa jag sova för ett tag sedan?  
 
Godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0