I'm not ready to make nice.

Jag lovar alltid mig själv att jag ska ta tag i bloggandet igen. Och det är egentligen inte för någon annans skull än min egen som jag vill blogga. Jag vill ha detta som en typ av dagbok och jag vet väl egentligen att det inte är någon annan än jag som läser detta. Eller jag och en en - två till då jag faktikst har lite trafik på min blogg trotsallt. 
 
Det händer mycket och samtidigt lite i mitt liv just nu. Jag mår så jävla bra just nu om inte annat.
 
Ett stort DOCK i mitt liv är ju att min bästa vän har flyttat till RIGA av alla ställen i världen. Det gör ont, jag saknar henne så in åt helvete, men jag vet att hon har det jävligt bra där nere och planen är väl att jag ska åka och hälsa på henne inom en snar framtid. 
 
 
 
Han, det bästa som har hänt mig. Sen jag har träffat honom har mitt liv varit ett helvete och helt jävla underbart. Vi har dejtat i fem månader varit tillsammans i fyra. Men vi har ändå lyckats gå igenom så jävla mycket tillsammans. Precis innan jag träffade honom beslutade jag mig för att sluta äta Ångestdämpande, Antidepp och sömnmedel. Så att han stod ut med mig i början var ju ett jävla under. Jag har inte sovit, jag har varit grinig och depp af vissa stunder. 
 
Men att ha haft honom vid min sida hela vägen har varit helt underbart och han har stöttat mig på så många sätt utan att han själv har vetat om det tror jag. Men nu känner jag verkligen att jag har landat i mitt liv. Jag var svin rädd att jag var tvungen att säga upp mig på mitt jobb när jag slutade med sömnmedel eftersom att det var dom som gjorde så att jag kunde gå och lägga mig vid åtta på kvällen utan nå problem. Eftersom att jag börjar 05,30 på morgonen. Det har varit lite problem i början vilket resulterade i en sjukskrivning på två veckor. Under dessa två veckor sov jag istortsett INGET. Kan ha varit dom värsta veckorna i mitt liv, men det gick bra. Och nu sover jag som ett litet barn på nätterna. 
 
Efter jul så kommer jag och Arne tillsammans ta ett stort steg i våra liv och nå en milstoplte som heter duga. Vi ska bli samos. Jag är helt ärligt livrädd om hur det ska gå. Men jag vet att det kommer att gå jätte bra. Jag är så kär i denna människa. 
 
 
Nästa milstolpe i mitt liv är att jag ska ÄNTLIGEN skaffa bil!! Denna lilla söta sak kommer att bli min till nyår. En liten VW Lupo. Denna är just nu Arnes men jag kommer att köpa den av honom när vi flyttar ihop då eftersom att jag inte kommer att bo i stan nå mer så kommer jag att behöva en egen bil. Så vi kommer ha bilar jamen nånting på vår gård. Jag kommer ha två och Arne är en lycklig ägare till fyra bilar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0