But I'm still breathing.



Just nu gör jag väl inte så mycket med mitt liv än att jobba. Fyra jobb just för tillfället, därav ett som är lite drygt 100%. 

Trivs fortfarande super bra på Servicebolaget! En av anledningarna är tjejen uppe på bilden som kommit tillbaka från sin tjänstledighet, vi har så roligt tillsammans plus att vi är ett super bra team när vi jobbar, det går snabbt och det blir ordentligt gjort. Och Gud vad jag får skratta! Det är ju helt otroligt!! 


För några veckor sedan stod jag på scen igen! Denna gång helt oplanerat och framför självaste Jan Johansen! Som dessutom tycker att jag är grym! 

Jag kommer att leva så himla länge på detta! Blev så himla glad när denna kommentar ramlade in. 

Nä! Nu ska jag sova som ett litet barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0