Jag är mot mobbning!



Just nu snurrar denna bild på Facebook, och man uppmanas att dela denna om man är mot mobbning. Jag tvekade fan inte ens en sekund! Jag är så jävla emot mobbning. 

Mobbning förstör inte bara din barndom, det förstör även din ungdom och ditt vuxna liv. Ärren kommer alltid att finnas kvar och dom kommer alltid att fucka upp dig. 

Min största önskan är att barn/ungdomar/vuxna skulle förstå det. Mobbning är inte okej! 


Are you strong enough to rise up when you fall
Have you hurt enough when you’re scarred from it all
Never forget to let your fire shine
Deep in your heart you know you’ll find
that you’re strong enough to go far
Carrying the scars



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0