Försöker förklara, jag försöker berätta, hur du lyfter mig får en tung man att lätta.

 
 
Idag har jag legat hemma med feber. Är det bara jag som får total ångest av att inte vara på jobbet? Jag hatar verkligen att inte vara på jobbet. Men det är väl pga mitt kontrollbehov som jag tyvärr har. Har legat och sovit istortsett hela dagen, men det var nog väl behövt. Har missat mycket sömn den senaste tiden. 
 
 
Köpte mig äntligen mina JC Spikes här när skattepengarna hade kommit, och jag är så troligt nöjd, dem är riktigt sköna att gå i, och man går utan problem en hel kväll i dem. Inte för att glömma att dom är skit snygga, och gör verkligen vilken outfit som helst mycket finare. De kostade 1100 kr, men det var dem verkigen värda. 
 
 
 
För två veckor sedan var det MSM i Gällivare och då fick jag köra bil iklädd som en riktig femtio-tals-tjej. Min kära kusin hjälpte mig med håret och det blev en riktig hit. Hur många som helst ville fota mig bredvid bilen, som förövrigt också var skit snygg. Men detta var nog första och sista gången som jag körde denna kväll. Det vart verkligen totalt kaos. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0