You bleed just to know you're alive.



Idag ringde klockan 04.45 och 05.50 åkte jag iväg till mitt nya jobb på Facebook. Och jag känner verkligen att det här jobbet passar mig perfekt! Jag längtar som tusan. Men ändå kommer det att bli så himla tråkigt att lämna dom jag jobbar med nu. Eftersom att vi har blivit så bra vänner också. Men dom finns ju kvar, och man kommer ju att kunna träffas efter jobbet och så. 


Efter Facebook så var jag på bos. Jobbade där till 19.30. När jag kom hem blev det direkt att börja städa. Lägenheten såg ut som ett bombnedslag. Men nu är det så jävla städat och fint som det kan bli, och det är perfekt för imorgon ska jag åka med mamma till Storheden och handla julgrejer! Ska ju alltså få julpynta min egen lägenhet för första gången! Känns så jävla bra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0