Never forget to let your fire shine



Idag har jag då haft min lediga dag denna vecka. Har väl egentligen inte gjort så himla mycket. Två möten, samt att jag var med Joakim när han tatuerade sig, sen tog vi en lunch på det. Sen gick jag hem och tog igen lite tappad sömn, som jag då får ångra typ nu, när jag inte kan sova. Som tur är så börjar jag först 17 imorgon, och har väl egentligen inga planer innan det. 


Igår så hängde jag med Calle, Jocke och några studenter. Blev en snabbis på stuk till och med. Var jävligt trevligt och jag hade så jävla roligt. Och även om jag, Calle och Jocke har berättat samma historia åt olika människor säkert 10 gånger, så skrattar jag fortfarande lika mycket varje gång. När vi tre är med varann och någon mer så blir det alldeles för ofta att vi sitter och berättar om alla saker som vi har varit med om tillsammans. Allt från Valborg 2011 när Calle skjutsade Jocke på cykeln och ner i ett dike, till alla roliga saker som hände på estet. 


Nu tänker jag fortsätta kolla lite Gossip Girl och förhoppningsvis kunna sova lite på ett tag. Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0