Helt jävla slut.



Jobbade min första lördag på golvet idag sen i februari. Och jag är helt jävla slut nu. Till en början gick det bra, det var mycket folk men vi hann ändå med allt som vi skulle. Och sen slog klockan ett och det blir kaos!! 

Jag har verkligen inte saknat detta, där vid två tiden kände jag lite att jag ställer mig och gråter här nu. Men i slutändan gick det väl ändå bra. Förutom att vi fick jobba över ett tag. 


I torsdags efter jobbet tog jag på mig finkläderna och stack på middag med våra leverantörer. Gratis mat, alkohol och en massa skratt. Sedan avslutade vi hela kvällen med bowling. Och Jesper gjorde en ganska bra sammanfattning om hur det gick. (Jag är den längst ner) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0