Haters gonna hate.




Är på friends och jobbar idag. Vilket händer så jävla sällan att vår VD skojade med mig och kallade mig för praktikant. Jag har iaf min matrast nu och fram tills dess har det iaf gått super bra och det kommer garanterat gå lika bra resten av tiden också. Älskar att vara här, det blir som lite nytt och så, lite annat i vardagen, vilket gör att man orkar så otroligt mycket mer på något sätt. 

Jobbar då till 22 här, så då äre bara att gå hem och slänga sig i sängen då jag börjar jobba 07 imorgon i kallskänken. Har ni vägarna förbi stan så är det Pelle Svanslös där och hälsar på och säker nå roligt för alla barn också. 

Imorgon har vi även personalfest med alla som jobbar i hela smedjan. Ska bli så sjukt roligt, blir dock nyktert för mig eftersom att jag börjar jobba 07 på söndag igen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0