Crazy in love.



Igår då hade vi personalfest på smedjan. Och det var så jävla roligt. Jag älskar verkligen Bos gänget, och därför känns det verkligen synd att lämna dom. 

Och ja, nu är jag redo att skriva ut detta på bloggen. Eftersom att bomben nu är släppt för dom jag jobbar med. Jag har fått ett nytt jobb. Jag är från och med 12 januari anställd på Servicebolaget och jag kommer att vara ansvarig för Facebook. Jag kommer att berätta mer senare. 


Festen hölls på mitt nuvarande jobb Lokal. Och eftersom att vi bestämmer där, tyckte vi att servar helt ok att gå in och dansa och ta selfies i diskrummet. 


Jag drog även med mig finaste Agnes dit. 


Och ja, man kan säga att vi på bos tog över dansgolvet. Varför? Jo, vi var flest och yngst! 


Hur hade dagarna varit utan er? Jo, tråkiga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0