Are you strong enough to rise up when you fall



Mobbning. Det är en sak jag har nolltolerans mot. Jag hatar mobbning så sjukt mycket. 

Mobbning förekommer som alla första vet så jävla mycket i skolorna. Det man troligtvist inte tänker på är att om en person blir mobbad på grundskolan så kommer det att följa denna person resten av livet. "Vad var det för fel på mig?" "Vad kunde jag ha gjort annorlunda?" "Är detta mitt fel?".

Nej, det är aldrig ditt fel att du blir utsatt för mobbning! 

Känner du någon som är mobbad? Blir du kanske själv mobbad? Var inte rädd, be om hjälp. Av föräldrar, andra vuxna, lärare, fritidsledare. Vem som helst som du känner dig trygg med. 

Jag kommer resten av mitt liv kämpa allt jag kan mot mobbning. Ingen ska behöva bli utsatt för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0