While you dance with death tonight will you think of me?

 
Godkväll på er. Nu blir det att slå igång en bra film, lägga mig på spikmattan och förhoppningsvis ska jag väl somna på ett litet tag.
 
Imorgon är det en ny dag och nya tag. Har väl egentligen inte alls så mycket planerat. Ska fixa klart i lägenheten, boka en tvättid och så ska jag på ett möte med Tommy från SIA glass, bara för att checka så att allt är klart inför fredag när jag öppnar glassbaren. Ska väl även försöka göra bort lite administrativt arbete för fiken. Så att allt är som det ska där också. 
 
Funderar även på om jag ska ta och inviga mitt nya kök genom att baka något smaskigt. Vad vet jag inte än, men det blir nog bra vad det än blir. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0