Nu nalkas våren har ingen att gå med. Och du gör precis som du vill.

 
Oj, vilken dag jag har haft idag! Har hunnit med svin mycket jobb. Skulle ju egentligen vara ledig. Men har gjort så mycket roligt jobb idag, så det gjorde absolut inget alls! Har tagit in en ny kille att börja jobba, jag har fixat lite med scheman och så har jag fyllt Friends utebar. 
 
Jag hann även träffa denna lilla tjej på bilden ett tag. Hon är hur söt som helst! Jag har blivit helt barntokig. Men som tur är så har jag massa bebisar i min omgivning just nu, så när jag blir sugen kan jag låna en ett tag. Dock är det jätte svårt att lämna tillbaka dom, men man måste ju. 
 
Det blev alltså inget städande i lägenheten idag. Men ska iaf försöka bära upp lite saker till mitt förråd så att jag får bort lite saker. Men jag har iallafall fått en bokhylla OCH en byrå av några jag känner, och det är så tacksamt jag blev jätte glad när jag fick dom. Och det kommer nog att bli svin snyggt i lägenheten med dom också. Så när jag har fått de på plats så kommer jag att kunna fixa här så otroligt mycket bättre. Så nu behöver jag typ bara en ny säng och ett skrivbord. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0