När man tänker tillbaka på vissa saker och verkligen saknar det.

Ibland kan jag tänka på när jag bodde i gällivare och gick i nian, och verkligen sakna det! Inte så att jag saknar typ min klass jag hade då. För det gör jag verkligen inte, har kontakt med några få idag, och det räcker. Utan jag saknar grejerna som jag gjorde. Till exempel resan jag och en tjej gjorde till Strängnäs, det är lätt en av de roligaste grejerna jag har gjort. Eller tjejgruppen som jag var med i, jobbade på stacken då några dagar i veckan för att få råd med att åka till Göteborg en helg. Eller när vi med min kör åkte till Fagervik och hade sjukt roligt tillsammans. 
 
Idag började jag tänka på det, och började tänka på en speciell tjej som jag ungicks mycket med då. Och började toksakna henne. Har inte träffat henne på svin länge och har inte haft kontakt med henne heller för den delen. Och jag vet som inte riktigt vad jag ska göra åt det? Kontakta henne? Eller bara låta det vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0