När jag är som allra lyckligast.

 
När jag står på scen och får uttrycka mig, det är då som jag är allra lyckligast. Att få sjunga eller spela tillsammans med fina vänner och ha skit jävla kul samtidigt som man gör det. Denna spelning som vi hade här vart kortet är taget är nog den bästa spelning som vi har haft tillsammans med Acoustic maniacs. När jag blev förfrågad om att bli en av medlemarna i acoustic maniacs var jag väl egentligen ganska tveksam. Var jag verkligen nog bra. Men det var jag. Och att få sjunga låtar som jag kan relatera till och som passar min väldigt speciella röst, det är då det är som roligast. 
 
Utan musiken hade jag nog inte varit den person jag är idag. Musik är det mitt liv kretsar runt. Jag lyssnar nästan alltid på musik, gör jag inte det så sjunger jag själv. 
 
Det går inte en sekund utan att jag önskar att du ska dyka upp så där som i en film. Att du trots allt ska rädda mig och vara min prins
 
 - Sanna Falk. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0