Inredning - en passion i mitt liv.

 
 
 
Efter att jag fick klartecken om att jag skulle få lägenheten så har jag blivit helt besatt av inredning. Jag älskar inredning och kolla på fina bilder av hur andra har gjort  sina hem. Jag önskar verkligen att min lägenhet var helt vit, det hade varit så mycket enklare att inreda då. Men det blir verkligen en lite utmaning nu. Jag längtar tills jag får alla mina grejer så jag verkligen kan börja inreda på riktigt. Nu är det som mest att få upp allt så bra som drt går så att jag kan bo här. Men jag kommer till sommaren under min semester att inreda på ett mycket bättre och finare sätt, och förhoppnignsvis tapetsera helt vitt i hela lägenheten. 
 
Jag vet exakt hur jag vill ha det. Det ska vara stilrent men ändå mysigt. Och så massa fina prydnader som gör det hemtrevligt. 
 
Imorgon hade jag tänkt gå och köpa lite blommor. Jag är egentligen kass med blommor, men det kändes som att det skulle bli jätte fint i mitt kök med lite färg, och förhoppningsvis så dofar det gott också. 
 
Imorgon är jag förhoppningsvis ledig. Så då ska jag försöka att få bort de mesta kartonger som är kvar och städa upp här lite då jag har små saker överallt. Så nu ska jag försöka få ordning på allt så att det verkligen blir fint. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0