Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad

Fyra bilder som gör mig glad alltså. Här kommer dom, med en kort beskrivning under. Om just varför dom gör mig glad.
 
 
AYJO. Detta är alltså AYJO. Och detta kan göra mig så otroligt glad ibland. Som den gången vi var i Skottland, eller när vi vann SM. Att få vara med i AYJO känner jag är en ära. Och jag hoppas att den som tar över min plats till hösten kommer att känna exakt samma som mig. 
 
 
När jag tänker tillbaka till studenten blir jag glad. Men grejen som gör mig mest glad när jag ser denna bild är att jag har slutat röka. Då kunde jag röka hur mycket som helst. Och det gjorde mig inte ett piss. Jag tänkte inte på hur dåligt det var för mina lungor som jag under 11 års tid har tränat upp för att kunna spela och använda luften i mina lungor på rätt sätt. Så jag blir riktigt glad när jag ser denna bild, bara för att det är inte jag något mer. 
 
 
Denna bild gör mig så otroligt glad. Främst över att Josefine är med. Hon tog alltså ledigt från jobbet för att komma ner till mig i Luleå och hjälpa mig med min flytt. Och den att vi faktikst bar sängen genom stan är ju riktigt roligt. 
 
 
Robin Stjernberg konserten. Kan ha varit det bästa jag har varit med om. Jag var där med Angelica och vi hade skit jävla roligt. Vi sjöng och skrek högst av alla, och dansade nästan omkull alla små barn. Men jag tycker verkligen om Robins musik. Det är bland det bästa jag har hört, och jag kan relatera på något sätt till nästan alla låtarna. Så denna bild gör mig så otroligt glad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0