Olivia Smile.



"Olivia smile" kan vara meningen som jag har fått höra allra mest denna vecka.  Just nu är jag så slut körd att jag orkar inte att leva mitt liv. Jag kliver upp, går på jobbet, kommer hem kikar lite tv och sen går jag och lägger mig. Det är inget liv. Jag känner att jag ger allt jag bara kan hela tiden, och just nu får jag inget tillbaka. Jag älskar mitt jobb över allt annat. Och hade det inte varit för mitt jobb vet jag ärligt inte vart jag stått idag. 

Det skönaste just nu är att jag har vänner som verkligen bryr sig. Sliter med mig på grejer som träning, middagar osv. Är så tacksam över det. 



Om endast 15 dagar åker jag nu. Biljetter och hotell är bokat. Kattvakt är fixat och semestern har jag redan. Jag längtar, åh vad jag längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0