You shoot me down. But I won't fall.



Ja, jag jobbar som ett Psyk just nu. Jag har varken fritid eller ork att göra något. Men snart är det över. 

Jag tog iaf tag i mitt liv förra veckan och gjorde massa roliga saker fast jag jobbade. Jag tog tag i livet och umgicks med lite arbetskollegor som jag vanligtvist inte brukar vara med. Hanna som är på bilden och Terese min närmsta kollega typ. 

Jag och Tess tog och hade lite glöggmys och pratade på om allt möjligt i ett antal timmar. Sånt älskar jag! Att bara kunna sitta och prata med någon i timmar. 

Medans jag och Hanna hittade på lite hyss. Vi började med att kolla Frozen, och menade vi kollade pimpade vi till oss och stack på Allstar för att träffa Paow och Smaijl.  
 
Så gick från detta 



Till detta på bara typ 40 min. 


Sedan i söndags hade vi julmys med jobbet, vart det var lite tävlingar och delades ut lite julklappar. Jag fick då ett presentkort på Bistro Norrland. Och det ser jag verkligen fram emot, har aldrig ätit där och det ska tydligen vara sjukt bra mat. 


Just nu ligger jag bara i sängen och ska väl sova snart för att jobba ännu mer imorgon. Dock bara ett kort pass, typ 6 timmar eller något sånt. Sen äre helg!! Ba skoja. Jobbar helgen också. Köpte lite nytt smink och håller på att tok-öva för att kunna sminka mig fint. Det om något är jag sjukt kass på, önskar verkligen att jag kunde bli bättre på det. 


En liten test. Helt ok, men inte helt nöjd. Speciellt för att jag inte riktigt fick till ombren på läpparna, dock syntes det bättre i verkligheten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0