Sticks and Stones may break my bones.



Hej alla glada! Sorry att jag inte skrivit på ett tag. Men det har varit så himla mycket jobb på senaste tiden, så jag har inte haft orken helt enkelt. Men så kan det ju vara ibland. 

Idag har jag då jobbat, och idag är en lite speciell dag. Då det är på pricken en månad tills jag jobbar mitt sista pass på Börje Olssons som heltidsanställd. Känns bra, men ändå lite synd. Så idag har jag börjat lära upp en ny. En av dom då som ska ersätta mig. Känns jävligt konstigt faktiskt. Men detta är väl livet? Det finns väl inte en jävel som jobbar hela livet på samma jobb? Eller? 


I fredags så var jag på personalfest med Servicebolaget. Och det var så himla roligt!! Alla var super trevliga och snälla och jag längtar verkligen tills när jag får träffa dom igen! När jag väl var där fick jag se mitt nya KONTOR!!! Som jag dock delar med en annan. Men ändå!! Jag har ett kontor! Ett eget skrivbord och allt sånt! Det om något känns jävligt coolt! Speciellt med min nya mailadress som jag har! Blir helt exalterad av att bara tänka på det! Sååå glad!! 

Nä, nu ska jag göra något vettigt! Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0