Nu är det jul, här i mitt hus.



Har äntligen börjar julpynta. Är helt färdig i köket. Så nu är det endast rummet kvar då. Vet inte riktigt hur jag ska göra det här, men det ska väl gå och lösa på något sätt, typ nya gardiner och så. 


Igår var det onsdag och idag var jag ledig. Vilket slutade med att jag, Calle och Jocke drog på en onsdagsjanne på Studentkrogen Stuk igår. Och fy vad jag hade roligt! Träffade massa roliga människor och satt och pratade med folk typ hela kvällen om allt från musik till tatueringar. 


Idag mådde man väl inte lika bra. Men det var ändå värt det. 

Det jävlart fulaste och pinsammaste idag då. Jag bakis och jävlig ligger i sängen och kollar på tv. Och det ringer på dörren, tror då att det var mamma som tidigare varit hos mig, så jag tar på mig morgonrocken och går och öppnar dörren. När jag då öppnar dörren så står där en svin snygg kille från diös som skulle laga min duschkabin. Just My luck! 


Nä, nu blir det att sova sig lite. Många planer imorgon. Jobb några timmar, kaffe med Pia och efter det blir det julfest med Servicebolaget! Ska alltså få träffa mina nya kollegor för första gången och det känns så jävla roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0