You know my name. Not my story



Jag är en person med mycket piercingar och några tatueringar. Jag älskar allihop hur mycket som helst. Men ibland hatar jag dom. 

Alla mina tatueringar döljer jag alltid. Men mina piercingar är svårare, då de flesta är i ansiktet. 

Under tiden jag jobbade som enhetschef var jag riktigt nära på att ta ut mina piercingar, jag fick verkligen känslan av att folk hade svårt att ta mig seriöst, dels för att jag bara var nitton år gammal, men sen för att jag också hade mina piercingar. 

Men även om jag har piercingar och bara var nitton år gammal så gjorde jag ett jävligt bra jobb. Och det är det som räknas. Så kan ni inte göra mig en tjänst? Ser ni någon med många piercingar och tatueringar. Döm inte dom över hur de ser ut, för du känner inte personen, och den här människan gör troligtvist ett super bra jobb och är säkert jätte trevlig. 


Borde egentligen sova, då det blev att börja jobba tre timmar tidigare än vad det var tänkt från början. Men såklart råkade jag ta en powernap innan idol började, så har varit alldeles för pigg. Men känner att ögonlocken börjar bli lite tyngre nu, så förhoppningsvis kommer jag att kunna sova alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0