Sista dagen av paradiset.

 
Idag är då sista dagen i Gällivare. Ikväll åker jag hem till min underbara lägenhet igen. Gud vad jag har saknat den! Saknat att bara kunna få göra exakt vad man vill osv. 
 
Igår var der crusing och utställning i stan under dagen. Det var grymt många fina bilar där. Men det bästa var att under kvällen fick jag faktikst köra en också! Min farbrors Biuck, och det var så himla kul! Jag vill verkligen ha en sån bil någongång i mitt liv. 
 
 
Imorgon börjar allvaret igen och det är tillbaka på jobbet som gäller 9-18. Det ska bli kul, men hade gärna varit ledig lite längre. Det blir fullt ös medvetslös denna vecka. Är endast ledig lördag. För på söndag är det tyvärr dags att packa ner glassbaren, vilket är ett tecken på att sommaren är slut nu. Det gör faktikst lite ont i hjärtat att den ska ner nu. Hade alltid vilja ha den uppe. Men sånt är ju livet ibland. 
 
 
En av de första otroligt varma dagarna i Luleå, då vi några från jobbet bestämde oss för att ha picknick. Helt klart värt! Så himla kul vi hade!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0