Look in to the future what do you se?



Det blev en extra ledig dag från jobbet, då jag har en massa komp att ta ut. Så imorgon börjar allvaret igen. 

Idag har jag inte alls gjort något legat i sängen/soffan och kollat på Vampire Diaries hela dagen. Rensat min dator från all skit, så den har faktiskt blivit lite snabbare. Men är sjukt sugen på att köpa en ny, men det finns så mycket mer som jag måste prioritera före en dator. 

Fick ett sms idag som gjorde mig riktigt glad, av min kära vän André som flyttat till Sthlm. Det jobbiga var ju att han är i Gällivare nu och jag saknar honom så otroligt mycket. Vet inte riktigt vad jag. Ska ta mig till, och jag kan liksom inte bara sätta mig på ett tåg till Gällivate nu och än mindre till Sthlm när han är där. Detta är ju det jobbiga med att ha gått ut gymnasiet många av ens vänner flyttar för att börja plugga. Men snart får vi förhoppningsvis träffas igen. 


Ååh, vad jag saknar min lilla kråka. Det är så himla tyst när hon inte är här och visslar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0