But I´m only human.

 
Okej. Nu kör vi på riktigt. Måste börja blogga igen. Jag vill verkligen. Men jag vet aldrig vad jag ska skriva. Därför kommer det förhoppningsvis bli mycket bilder. Jag har ju då som köpt en ny kamera som är liten med ändå halv system så jag ska orka ha med mig den, men den tar ändå bra bilder. 
 
Just nu har jag semester. Eller iaf några dagar till. Under semestern har jag varit i Göteborg med underbara Emma. Vi har gått som tokar, varit på massa olika ställen som Liseberg, Universeum osv. Vi hade sjukt kul, och det var himla jobbigt att åka därifrån. 
 
Vi träffade även min kusin Sarah, som varit sjukt saknad. Fick se deras lägenhet sjöng sing star och lite sånt. Sjukt behövligt om man säger så. Jobbade som ett psyk i Juli, så nu är det skönt att få ta igen lite slö tid. 
 
 
Igår åkte jag hem till Gällivare och sitter nu hemma på flickrummet, vilket känns väldigt konstigt eftersom att jag har en egen lägenhet i Luleå, och kan liksom göra vad jag vill när jag vill. Men nu måste man anpassa sig efter alla andra som bor här. För tillfället bara min far eftersom att min lillasyster har gått och blivit sambo. 
 
Men nu har man fått ta igen lite tid med massa saknade människor. Mina bästa vänner. Hatar som fan att bo så långt ifrån dom, livet känns hel jävla värdelöst då. Det är jobbigt att inte ha någon där när man behöver dom, utan det blir att ringa och gråta i telefonen när man bara vill att dom ska vara här med mig och krama om mig. 
 
 
Ikväll blir det att kolla läget på en av de två krogarna som finns här. Ska bli kul som fan samtidigt som ångesten kommer krypandes. Det finns folk som jag verkligen vill träffa och prata med, men det är nog fler som jag verkligen inte alls vill träffa, men sånt är väl livet. 
 
På söndah åker jag hem till Luleå, och på måndag börjar allvaret igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0