Är det jag som förändras? Förklara hur.



Då var den första jobbdagen efter semestern avklarad. När jag kom till jobbet kände jag, åh det hade varit riktigt skönt med en vecka till. Men den veckan sparar jag till jul, och det är ju faktiskt inte så himla länge kvar nu. 

Jag längtar redan till juletiderna. Första advent, skylt söndag och lucia. Att få köpa julklappar till min familj, juldekorationerna som denna gång jag helt själv får sätta upp i min lägenhet. 

Det enda jag inte längtar till är julkaoset på mitt jobb. Men blev genast betydligt gladare när jag kom på att jag inte jobbar helger. Eller jo, var tredje helg, men då är jag inte ute på golvet utan jobbar i kallskänken. Visst det är stressigt där också. Men inte alls på samma sätt som det är på golvet. 


När jag slutade idag gick jag hem till mamma och blev bjuden på middag. På palt, som jag har längtat! Dom skickade även med mig en matlåda och otroligt tacksam blev då lilla jag. 

Fick även besök av Malin för lite idol-tittande. Vi hann även planera in en vinkväll hemma hos henne, samt en spa-resa till Piteå. 

Nu är det strax sängen som väntar. Men först blir det att kika på The Tribe. 


Detta kan absolut ha varit min favorit serie när jag var liten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0