Sjukt tråkigt att var sjuk.

Idag blev det att stanna hemma från jobbet då jag inte riktigt kände mig helt hundra för att börja hålla på med mat. Men mår så mycket bättre nu på kvällen så det blir jobb imorgon som tur är, men det blir bara en kortis då vi inte har öppet så länge. 
 
Mamma min kom hem tidigt idag så vi hoppade i bilen och körde till storheden och handlade en massa till min nya lägenhet. Det blev saker som massa mattor, diskställ, en router och lite städgrejer. Älskar mattorna jag har köpt, dem är jätte fina och man ser verkligen att det är Olivia mattor. 
 
På fredag kommer min älskade vän Josefine som ska hjälpa mig med min flytt som kommer att ske på fredag eller lördag. Nu börjar jag verkligen bli nervös. Nu flyttar jag hemifrån och kommer fan inte tillbaka. Men det känns ändå bra, och det bästa med det hela är att min bästa vän kommer att vara med mig första natten.
 
Kollade även på nya husdjur. Jag kommer ju självklart att ha med mig min fågel, hon är det bästa jag har. Men en fågel är inte så jävla kelig av sig, så jag funderar på att skaffa mig ett litet marsvin eller en kattunge. Men får se hur det är med tiden, jag har nog kanske inte riktigt tid för det. Jacko kan vara själv länge och är inte alls så tidskrävande, räcker att man är hemma och visslar med henne så är hon glad. 
 
Nä, men nu är det dags att hoppa i en dusch så ska jag föra mig vidare mot drömmarnas värld. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0