En sån här rolig lista.

 
 

Tio fakta:

1. Hemstad/ort: Luleå
2. Hårfärg: Blond
3. Längd: 165 cm 
4. Frisyr: Lite längre uppklipps page. 
5. Ögonfärg: Bruna
6. Skostorlek: 38
7. Humör: Trött, sliten och sjuk. 
9. Civilstatus: Singel
10. Vänster- eller högerhänt:Högerhänt

Tio saker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär?: Ja, det har jag
2. Tror du på kärlek?: Självklart
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Tyvärr. 
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Ja, jag tror det. Pratar inte med personen ifråga. 
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Ja, 
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Nej, inga hemliga. Vad jag vet iaf. 
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Kärlek, nej. Intresse. Ja. 

Tio saker, det där eller det här:

1. Kärlek eller pengar?: Kärlek.
2. Vin eller öl?: Öl, Inget av de. 
3. Dag eller natt?: Dag. 
4. One night stand eller förhållande?: Förhållande.
5. Tv eller internet?: Internet.
6. Pepsi eller Cola?: Coca-Cola.
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: Beror på hur jag känner mig. Gillar båda. 
8. Färgfoto eller svartvita?: Båda är fina, om det är fina färger i bilden så självklart färg. 
9. Telefonkontakt eller face to face?: Face to face.
10. Bilddagboken eller myspace?: Inget jag använder idag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0