Kusin från Göteborg

Igår kom min kusin från Göteborg hit till Luleå, och så jävla kul det var att få träffa henne! Sist jag träffade henne är över ett år sedan, så nu fick vi träffas igen. Vi började på Harrys, och tog oss några drinkar, sen gick vi spontant till Allstars nyöppning, jag var garanterat yngst där.. Aja, men det var kul iallafall.   

Innan jag träffade Sarah så var jag på stan och köpte massa roliga nagelsaker, har hittat min nya hobby, och det är att hålla på med mina naglar, det är jävligt roligt, och konstigt nog avslappnande, och sen är det ju så jävla roligt när man faktiskt får till något som är jävligt snyggt, som dom jag gjorde igår. Men det dåliga är ju bara mitt jobb då, jag använder ju händerna hela tiden, och dom blir blöta och varma, så det håller ju inte lika bra som jag vill, men det är smällar man får ta, när man han världens bästa jobb! 
Påtal om världens bästa jobb, så fick jag en jävligt fin och rolig utmärkelse på våran senaste personalfest, världens bästa chef höll ett tal, och jag var då på väg att börja gråta, men lyckades hålla mig, men jag blev så rörd, av att dom faktiskt ser mig, dom lägger märke till det hårda jobbet jag gör, och det uppskattas, ibland känns det som att allt är förgäves, men fick det bevisat nu att det inte är det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0