backgatan 21



Och där har vi min nya adress, och en liten bild på hur hon som bor där nu har det. Lägenheten är helt underbar, och jag vet att jag kommer att älska att bo där.Den är super mysig, och super jävla fin! Jag har varit och handlat hela veckan, dammsugare, skursaker, tallrikar och massa skit som man behöver för att flytta, har spenderat nöstan tiotusen! Men det är så värt det!



Var på ikea i onsdags, då blev det massa shopping, och det var så jävla kul att få bestämma vilka grejer som jag ska ha i lägenheten, vilka färger, och hur det ska möbleras. Så här får ni en liten bild på min vagn.



Jag köpte mig även några mumin muggar, fem stycken. Så nu har jag en bra början på min samling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0