Jag ger allt, jag ger aldrig någonsin upp.

 
Jag är väl som alla andra personer i världen och byter idoler och förebilder titt som tätt. Men denna kvinna Carola, har alltid varit en av mina idoler. Jag älskar hennes röst, den är det som får mig att må bra när jag är ledsen och får mig att bli glad och vill bara sjunga med. Hennes låtar, har också alltid betytt väldigt mycket för mig. Speciellt låtarna från hennes platta Från nu till evighet hon är nog den enda svenskan jag lyssnar på som sjunger låtar på svenska, eller det är väl klart att jag lyssnar på andra, men hon är den som jag har hållt fast vid. 
 
Jag har sett henne live två gånger, och jävlar vilken power hon har på scen. Hon bjuder verkligen på en show när man ser på henne. 
 
Men jag kan nog faktikst säga att det är hon som fått mig sjunga, eftersom att när jag var liten så spelade mamma ofta hennes låtar. Och jag ville så gärna ha en röst som henne, det kan jag säga att det har jag inte. Men jag jobbar fortfarade på henne. Men just hennes röst älskar jag också. Jag älskar röster som har power. Jag är verkligen inte den som gillar att lyssna på när tjejer sjunger i huvudklang. Det är bröströst som gäller. 
 
Ville bara dela med mig av min största idol. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0