Halloween på Börje Olssons Konditorier

 
Idag på jobbet så var det Halloween, vi hade nästan alla klätt ut oss och vi har haft skit kul med min kamera! Så tänkte att jag skulle visa er några. Det var så kul att få se andras reaktioner också. Vi hade kvällsöppet idag, men vi på BOS var faktikst de enda som hade klätt ut sig, kan jag ändå tycka var lite tråkigt. Men det visar ju bara att vi är bäst. 
 
Idag på jobbet så kom en bloggare från kuriren som fotade oss. Och om ni klickar HÄR kan ni komma till det inlägget. Där finns också fler bilder på oss. 
 
 
Har verkligen jobbat järnet idag också! Vi hade hur mycket som helst, och sen ingenting så att vi precis hann diska undan allt och fylla på bakverk så att diskarna var fulla igen. Jobbade från 12-22 så egentligen var det bara ett tiotimmars, det är inte farligt alls. Men eftersom att vi hade så mycket och göra så är jag ganska mör nu. Dessutom så öppnar jag imorgon. Men förberedde lite nu på kvällen redan så att jag har iallafall några mindre saker att göra på morgonen. 
 
Nu bjuder jag på en sista bild, sen är det dags för mig att sova. Hoppas att ni också har haft en väldigt bra dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0