Fin dag



Idag så har jag öppnat på jobbet. Fram till klockan elva hade jag verkligen ingenting att göra, hade typ tre kunder på en hel timme. Men klockan elva så rasade allt folk in samtidigt. Det blev riktigt roligt, jag älskar när det är mycket att göra, visst det får ju inte vara så mycket att man inte vet vad man håller på med, men när det är nog mycket så tiden bara rullar på. 

När klockan var tre så fick jag mot alla odds faktiskt gå hem, eller jag fick sluta. Så då kom en väldigt saknad Emelie och träffade mig tillsammans med Elin, så vi gick och tog en fika på Waynes. 

Efter fikat sprang jag och Emelie på stan ett litet tag och jag fick med mig lite saker hem. Som vanligt då. 


Gjorde även klart mina halloween naglar idag, eftersom att vi ska klä ut oss på jobbet då vi har kvällsöppet imorgon. Ska bli roligt, ska klä ut mig till en spökpirat. Ska bli riktigt roligt att se vad dom andra ska vara också. Naglarna då blev helt ok, inte dom bästa jag har gjort, men det var ändå helt ok. 


Nä, men nu blir det att sova. Så man orkar upp imorgon. God natt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0