Let me give what you need.

 
Tänkte jag skulle  berätta om en till av mina idoler. Detta är då Markus Fagervall som ni kanske kan se. Jag kan bokstavligt talat säga att han var allt jag pratade om i ca två år, och tror ni inte mig fråga bara min familj. 
 
Jag har nog varit på fler än tio av hans konserter, och min far fick köra mig och min lillasyster genom hela norrbotten för att vi ville se honom. Både jag och min lillasyster avgudar honom och hans musik. Hans musik betyder så otroligt mycket för mig. Alla låter som han har, så har jag ett speciellt minne för den. Till exempel Only you. Det var på en konsert i Porjus på fallets dag, och det var första gången som Matilda började gråta på hans konsert. 
 
Och idag så fick jag ett ryck och jag ville verkligen lyssna på honom, för nu förtiden är det inte alls ofta som jag gör det. Kanske en gång varje halvår, och idag var en sån dag, så har legat och lyssnat på honom i typ två timmar nu, och jag blir så glad för jag kan sjuna med i alla låtar, och har ett speciellt minna för alla låtar. 
 
Tänkte visa er en av mina favoriter, vilket är For once, det är hans andra singel som han släppte efter Everything changes vilket som ni kanske vet var vinnarlåten för idol. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0