femte November tvåtusentretton

 
Idag så vaknade jag ganska precis tjugo minuter innan jag började jobba. Har varit hur trött som helst på jobbet idag, brukar inte vara så trött. Det har faktikst inte varit så mycket folk på jobbet idag, men då har vi passat på att städa, och det behövdes. Så nu har vi gjort upp en massa städlistor, så varenda kyl har det, plus avlopp osv. 
 
Jag kom hem halv åtta, svin trött och svin hungrig. Stängde in mig på mitt rum och lyssnade musik och försökte glömma att jag var hungrig. För jag orkade inte börja tina upp en massa mat för att laga. Men klockan nio insåg jag att det går inte att glömma att man är hungrig. Så jag tog bilen och körde till Kvantum och handlade en massa. Så nu har jag matlådor för tre dagar, samt mat så jag ska göra svampsoppa imorgon. GOTT! 
 
Nu ligger jag på min säng, och ska ta och fixa mina naglar innan jag somnar. Imorgon är min sista dag innan jag har min veckovila. Fyfan vad skönt det ska bli! Ska verkligen inte göra ett piss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0