Det som kommer att bli skönast i min lägenhet.

 
Det som kommer vara det allra bästa med min alldeles egna lägenhet. Det är att få ha mina egna saker i mitt eget badrum. Nu när jag duschar, tar jag med min handdukar, tvål, schampoo, balsam och allt sånt med mig in till badrummet, för att sedan ta tillbaka det till mitt rum. Vilket gör att mitt rum är propp fullt med saker. Utan att överdriva så har jag TRE saker i badrummet som är mitt, jag har min tandborste, en rakgel och en tvål. Kommer bli så skönt att bara få ha alla mina grejer i mitt badrum, och inte behöva springa fram och tillbaka med det. Och sen att inte behöva vänta på andra! Till exempel i helg, så kom min bror till stan från Antnäs, jag skulle precis gå in i duschen, men sa att han kunde gå före, för han är snabbare. Men det var han då inte, han var där inne i 45 minuter. Vilket resulterade att jag inte hann klart i tid och inte hann gå på min förfest som jag skulle på. Att kunna använda det där jävla badrummet när man vill DRÖM!!!
 
Sen typ det allra bästa. Jag behöver inte städa efter någon annan. Just bor vi fem under samma tak, vilket betyder att man plockar undan efter alla andra och sig själv. Kommer bli så underbart att bara behöva städa efter mig och katten sen. 
 
Och sen att få ha mina egna saker! Få ha mina tallrikar, mina muggar, mina glas. Gud vad jag längtar! Men nu äre banne mig bara femtiotre dagar kvar. Shit vad tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0