You still be on my mind, if I die tonight



Sen var sommaren här, och det var dags för bal. jag gick med den finaste killen jag bara kunde tänka mig. det hela med bal va4 väldigt överskattat, men just att få klä upp sig och vara den alla tittar på och vill vara, just bara den känslan var underbar.














Några dagar efter balen, kom äntligen dagen som alla längtar efter, nämligen studenten! skulle jag säga att det var den bästa dagen i mitt liv, skulle jag ljuga. Meb det var en himla bra dag. skratt, tårar och ännu mer skratt. jag kunde verkligen inte hålla inne mina tårar. det började när vi för sista gången sjöng something inside, en låt som följt oss hela gymnasiet och betyder så mycket för mig, och när jag skulle hömta mina betyg kom ännu mer tårar. Men det brast verkligen i mig när vi sprang ut från trappen och jag fick träffa min familj.



kvällen kom med rykande fart och det var då vi satte oss i en limousine med skumpa och stoj, vi åkte runt i staden som dom rockstjärnor vi blivit efter tre år på estet. Natten på olivers var otroligt lång, vi dansade som aldrig förr, svetten rann och fötterna gjorde ont innan man knappt hunnit komma fram. Den avslutades på bästa sätt, undangömda i det spöregn som tittade fram, med mina fina vänner och maxmat.




vem är jag nu då? det var en stor fråga efter studenten. Men svaret kom gabska snabbt, du är fortfarande den du alltid har varit. bara lite tuffare, lite vuxnare, men så jävla mycket bättre. Några veckor efter att jag slutat skolan, rättare sagt 1a Juli fick jag en fastanställning, på det bästa jobbet! Jag är på jakt efter en egen lägenhet. eller egen och egen, jag ska flytta ihop med min fucking bästa vän, här i luleå, vi två mot världen. Nä, inte direkt, men nu är det vår tur att stå på våra egna ben och inte någon annans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0