We pick up the pieces, that are left for us to find.



Dags att sova nu, lite för sent med tanke på att jag planerat att vara på jobbet innan nio imorgon. fullsmockad dag planerad, jobb, fix och sedan syskonmys med alla fyra. men får ju se hur det går med det faktiskt.



Och på söndag kommer hon min älskade bästa vän, jag längtar sååå otroligt mycket efter henne. vi har inte träffats sedan hennes student, och det är fan två månader snart! Det ska bli så skönt, bara vi två, god mat och sedan bio på det. Innan hon sorligt nog måste lämna mig på måndag <3



Idag åkte min älskade nya vän, tillbaka till Lund, saknar henne redan. Höll på att börja gråta när hon kom till jobbet och sa hejdå. Men snart kommer hon hit igen, endast tre månader kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0