because you are so beautiful



oj, vad mycket som har hunnit hända medans jag inte har bloggat. jag har skaffat mig körkort, gått ut gymnasiet och tagit studenten, jag har fått en fastanställning på mitt älskade jobb. just nu agerar jag till och med chef där medans min riktiga är på semester. jag har börjat jobba en del på friends också, och även hen hel del mer på kulturenshus, så ja. mitt liv rullar på för fullt, är så jävla glad att jag slapp gå ut skolan utan att ha ett jobb, förstå så jävla skönt drt är!

jag har även träffat en så underbar person, vilket är Emelie, och det är hon på bilden där uppe.

jag troo att jag ska försöka komma igång bättremed bloggandet nu, speciellt nu när jag köpt mig en surfplatta!

Förra veckan gick endröm i uppfyllelse, fick äntligen träffa Robin Stjernberg, så himla go och glad kille, och hans musik är ju helt underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0