Vad har hänt nu?

Vad händer i mitt liv just nu? Mycket händer. Jag var ner i Stockholm för ca 2 veckor sedan med AYJO. Vi tävlade, vi vann, vi var glada, vi var Svenska mästare. 
 
Det är 67 dagar kvar tills studenden. Jag har så mycket saker jag måste ta och göra innan dess. Allt med betyg, projektarbete, körkort osv. Jag ska hämta ut min balklänning imorgon. Jag ska gå på balen med min kära vän André. Jag hoppas att klänningen passar och att jag kan gå med skorna. Annars blire jobbigt. 
 
På onsdag har jag förövrigt halkbanan, jag är jätte jätte nervös. Sitter och pluggar teori som nå jävla äckel och hoppas på att man kommer att kunna klara det där provet. Jag hoppas på körkort snart, bara få slippa allt lidande som kommer med det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0